2012. december 3., hétfő

Adventi naptár

Az elmúlt évek Adventi naptárát most újabb váltotta fel. Nem mintha nem szerettem volna, mert szerintem nagyon cuki volt, és annyira egyszerű, hogy csuda. De így is kis súlyt bírt csak el, és most már duplázódik a töltet. A 2 füzéres megoldás helyett egy egyszerűbbet választottam az idén. Mondjuk azért megküzdöttem vele rendesen, de ez csak az ügyetlenségemnek köszönhető. Bár elég általános iskolai technika-órás lett, B. rettentően örült neki, és kíváncsian járta körbe December 1-jén, hogy mi ez, és hogy kerülhetett az asztalra. Nos, minden bizonnyal az Angyalka hozta - erre jutottunk. És annyira kedves ez az Angyalka, hogy egyelőre úgy néz ki, minden este beszáll hozzánk, és a nyitva felejtett (gyerekek által kipakolt) házikóba új ajándékot rejt reggelre, és visszazárja, hogy a kíváncsi ujjak újra kinyithassák.... Ami igazán kedves pillanat volt, az az, amikor B. közölte: "Szerintem Klári Mama hozza az ajándékokat". Sajnos Ő már Angyalka 2,5 éve... Azt hiszem, már megérte létrehozni ezt a kis házat....


A bal oldalon látható kis fenyőfát az ovis teadélutánon alkottunk közösen B-el :)

Szeretetben, nyugalomban gazdag Adventi készülődést kívánok Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...