2013. március 13., szerda

Medvehagymás pogácsa 2.


Tegnap már a híradó is bemondta, hogy megkezdődött a medvehagyma szezon. És tényleg, mert múlt héten még nem volt a piacon, én pedig türelmetlenül vártam, és láss csodát, mára lett :) Vettem is egy csokrocskával. Még nem tárazok be belőle, mert gondolom lesz még olcsóbb is. A medvehagyma jótékony tulajdonságairól már készítettem egy bejegyzést, ITT megtalálhatjátok. Szerintem fantasztikus íze van, talán még az újhagymát is "veri" nálam. Egy szelet kenyér mellé elrágcsálni is tökéletes, de én ismét pogácsában hasznosítottam. Már van a blogon egy medvehagymás pogácsa, most azonban a másik kedvenc tésztámmal dolgoztam. Isteni finom lett, imádom, ha egy pogácsa réteges, olyan jó leharapni a tetejét, aztán így tovább, végül elropogtatni a fincsi talpát :) A pogácsa receptjét nem írom le újra, ITT megtaláljátok. Estemben most is került bele egy kis sonka, de ez természetesen elhagyható. A tetejére szezámmag került, és a receptben található mennyiséghez nyugodtan használjatok egy szép csokornyi medvehagymát apróra vágva. Jó étvágyat hozzá! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...