2013. szeptember 15., vasárnap

Pókember

Egy nagyon hirtelen jött ötlet, és nagyon gyorsan is kellett elkészíteni... ez látszik is a kivitelezésen, de ugyanakkor az is látszik, mit ábrázol :-)
Mivel "A" torta már egy héttel korábban elkészült, ezt őszintén szólva, egyáltalán nem terveztem díszíteni. Csak raktam a tésztát és a krémet egymásra, a létező legegyszerűbb megoldással, amit szeretek. Aztán mondom, áááá csak csupasz ez a tortácska. Volt még elfekvőben egy kevés cukormáz, úgyhogy bepókhálóztam a tetejét. Majd betettem a hűtőbe. De csak nem hagyott a gondolat, hogy még mindig nem olyan igazi. Úgyhogy megnéztem pár pókember fejet, meg tortát, hát hogy őszinte legyek, nem a legtutibb a felhozatal e téren.... A "legjobb" az volt, amikor tényleg tökéletes kivitelezés mellett a pókember fején a pókhálók ívei fordítva futottak, így inkább hasonlítottak egy virágmintához, mint pókhálóhoz.... aki ennyire precízen tud legyártani egy tortát, igazán figyelhetne ilyen apró részletekre. Tehát nekem a kivitelezés gyér, de az ívek rendben vannak :-D Este készült már, fáradt is voltam... csak a pókember fejét tovább tartott elkészíteni, mint az egész tortát!!!!! És ez nem vicc... mire bekarcolgattam a pókháló vonalait, majd tűvel befestettem, hát nem lennék tetováló művész :-) babra munka. Recepttel nem jövök, a tészta az általam kedvelt kevert kakaós tészta megduplázva, így 4 lapot kaptam. 12en voltunk, kellett az anyag... :-)
Krémek vegyesen nutellás mascarpone, sima porcukros mascarpone, és vaníliás tejszín. Közé némi meggy, tetejére tejszínnel olvasztott étcsokoládé, és a díszítés.

Töltelékhez receptet találhattok ITT, ITT, ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...