2013. szeptember 18., szerda

Vajban sült körte és ananász saláta ágyon


A minap felvetettem a Facebook oldalon, hogy van néhány körtém, és várom a jobbnál jobb sütiötleteket. Nos, Lilutól kaptam egy szuper ötletet, igaz nem sütis, de rögtön megtetszett, és ki is próbáltam, mivel család azon része, akik nem kaphatók a hasonló újításokra, úgyse volt itthon.
Sajt ugyan nem volt, de helyette volt dió, és ananász, így ezek kerültek még a salátába pluszként. Bátraknak ajánlom kipróbálásra, szerintem fincsi párosítás! ;-)

Hozzávalók
saláta
(madár, rukkola, bébispenót, jég, bármi...)
2 körte
2 szelet ananász
2 marék dió
1 diónyi vaj
balzsamecet, bors, olíva olaj

A körtéket negyedeljük, magukat kivágjuk, és a vajon az ananásszal együtt picit megpároljuk, megsütjük minden oldalról. Ha kész, kivesszük, a diót is bele dobjuk a serpenyőbe, párat keverünk rajta, kivesszük. A salátát olíva olajjal meglocsoljuk (én picit sóztam is, szeretem a kontrasztot), rá, vagy mellé tesszük a gyümölcsöket, meglocsoljuk kevés balzsamecettel az egészet, és frissen őrölt borssal megszórjuk. Rászórjuk a diót, és tálaljuk. Gyors, különleges, finom! Köszi Lilu, hogy nem tartottad magadban ezt a remeket! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...